Monday 18 July 2011

19 haribulan 7 2011..

assalamualaikumwarahmatullahhiwbarakatuh....1.17 pm...

     arini amik mak cam biase kat umah abg ipar... 
bawak balik pasal mak nak pi keje... pastu pi wisma central dekat2 klcc.. 
pasai ade urusan sikit..balik letak kate kebal kat umah..
amik tenggiling bawak pi tempat keje balik...  
mcm2 ragam orang kota ni.. ade yg lintas sambil tengok tipon.. ade yg tanak kasi laluan.. 
ade mcm2 la kerenah.. dari 25 haribulan 5 aritu sampai la sekarang nie.. mcm2 dah gak lalui...pergi main takraw.. pergi mancing.. pergi sana pergi sini.. walau mane pergi pun masih tetap ingat kat abah.. 
rindu sangat kat abah..mak sakit tangan ngan lutut... mybe pasai usia dah meningkat.. tapi tu la yg mak mengadu kat aku...aku tenangkan mak dengan ayat mungkin foktor usia..
ubat yg aku beli pun x berkesan sgt.. 
ade yg menyuruh makan ubat yg sama sebanyak beberapa botol baru ade kesan... tapi hari belalu demi hari .. 
aku cube alihkan cerita supaya mak leka dan tidak memikir sgt pasai pemergian abah menyahut seruan illahi.. sedih mmg sedih kepada sesiapa saja yg merasai kehilangan.. tapi x sanggup nak tgk mak murung jerk.. tapi ape2 pun harap Allah kuat kan semangat mak...
petang karang mak balik keje aku suh mak bukak lampu rumah.
.pasai aku balik lambat sikit...esok pagi aku amik mak cam biase untuk mak pergi keje itulah rutin harian buat mase ini.......

120...pm...
kat tempat keje...

No comments:

Post a Comment