Sunday 29 May 2011

x salah kalau tgk orang lain bahagia kan...

 hasrat dengki
tapi nape ek..hasat dengki ni begitu banyak sgt.. ye la kalau x mane ade neraka kan..aku x der la baik sgt.. dan x der la jahat sgt.. yg ade cume kehidupan jerk..
x kisah la dari mane pun kita berada.. hasrat dengki ni  mmg tetap akan ade.. cuma kena pandai cari jalan untuk menyelesaikannya...

143 n miss U
napelah leh jadi mcm nie kan..satu lagi bab..kalau dah jadi tunang orang tu jadi la.. x payah la nak taip mcm tuh kat wall facebook kita nie..kang dikatekan kacau tunang orang la.. pastu itu la ini la.. kan susah.. kate x bahagia.. tapi leh jerk kuar same.. kate nak jaga hati orang.. tapi lepas tuh leh jerk kuar sama..hurm.. nape la semua ni berlakukan.. adoi.. bukan tanak bercinta.. tapi..ntah lah... ke dia tgh belakon untuk menjadikan kita ni jambatan supaya dia leh berckp ngan aku semula???
kemon la... adoiyai...mungkin pasal dia nak kawan jerk.. tu la dah x der kawan.. orang yg dimaki gak dicarik balik.. pastu.. dah ade semua..kita ditinggalkan.. biase la tuh...

satu lagi pat..kemon la... aku tanak pun ape2 dari korunk k.. just berkawan jerk..almaklom la kita kan satu tempat keje..hari2 aku nak pandang muka ko..ari2 muka ko nak pandang muka aku..tapi kalau aku salah tegur la.. jgn la nak sindir2...aku ni tau mentah lagi.. mane paham erti hidup ni.. tapi aku x la plastik cam korunk..ah? aku yg plastik? ye la aku la plastik.. adoi kena lagi.. hurm.. itulah lumrah...buat benda baik ke jahat ke sama jerk..tapi bila kata pasal agama percaya plak... buat 5 percaya 6..hurm..dari awal aku ckp.. aku pun x der la sempurna sgt... aku dah anggap korunk cam kuarga.. tapi cam sampah korunk wat aku.. x pe la.. ari ni aku jadi sampah esok lusa pun aku jadi sampah...n sampai bila2 pun aku leh jadi sampah...aku x kisah mane pun..
dan korunk jgn risau aku x der amik ape2 pun dari korunk.. aku masih lagi leh makan...tapi aku akan pastikan yg korunk jadikan aku sampah ni la yg dimakan balik oleh korunk... senang je..bak lagu zaiton sameon..selagi hidup aku akan terus melangkah.. kalah nak buat aku musuh...aku leh bermusuh-musuhan ngan korunk.. dont worry..

belia Negara~
arini aku kuar ngan sahabat baik aku..gi pesta belia...citer gak pasal kisah2 lama.. citer gak pasal itu pasal ini.. tapi tu la ...mybe aku ni pun banyak menyusah kan orang.. sampai satu pat yg aku diuji erti persahabatan...satu jerk yg aku nak pesan kepada semua sahabat aku.. walau ape pun terjadi..korunk masih sahabat aku...tapi kita kena paham pada situasi.. pada ape2 jua la...supaya persahabatan kita tidak terjejas kepada ayat kengKawan...puas dah aku pahamkan semua sahabat2 aku tapi mcm tuh jugak..mybe aku kot yg silap... silap pasal aku pergi pesta belia x amik tahu pasal sahabat aku yg sorg bernama fadhil..kecian fadhil..tapi harap Allah selamat kan dia suda... aku syg semua sahabat2 aku..hurm..

kepada D
walaupun awk diterima balik dalam hidup ini.. x bermakna awk boleh menguasai hati ini k...

tenkiu berimas,naik basikal dengan pak lebai tengkiu n babai....


                                                                                          tooko...senin pagi ..nak tido x ley..ingat kat abah..

No comments:

Post a Comment